Splošni pogoji spletne trgovine TM HORECA so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS. S spletno trgovino TM HORECA (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje MA Group d.o.o., Vojkova 58, 1000 Ljubljana, ki je tudi ponudnik storitve e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Trgovina je namenjena vsem fizičnim in pravnim osebam. Obiskovalec ob registraciji v trgovino izbere svoje uporabniško ime ali elektronski naslov ter geslo, ki ju nato uporabi za vsako nadaljno prijavo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Upravitelj spletnega mesta www.tm-horeca.si, podjetje MA GROUP d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.tm-horeca.si (na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte…)
Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni piškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov / vsebine.
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina tm-horeca.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi, izjema je le predaja podatkov, ki jih dostavna služba potrebuje za zanesljivo dostavo.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
• način plačila in dostave,
• časovno veljavnost ponudbe,
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA IN CENA IZDELKOV

Trgovina je namenjena vsem fizičnim in pravnim osebam. Izbiranje in naročanje se izvaja med naborom izdelkov, ki so vam na voljo v seznamih izdelkov. Vsi izdelki iz nabora so na voljo do odprodaje zalog. Možno je tudi naročiti izdelke, ki so v naboru izdelkov, vendar niso na zalogi, pri čemer se o času dobave in dostavi izdelkov posvetujete s ponudnikom.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji. Preko spletne trgovine je možno minimalno naročilo v vrednosti 20,00 € in več, razen, če se kupec in ponudnik drugače dogovorita preko telefona oz e-maila.

Ko ponudnik kupcu potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila, na elektronski naslov, naveden ob prijavi), se šteje, da je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena in začnejo veljati vsi pogoji, tako za ponudnika, kakor za kupca.

AŽURNOST PODATKOV

Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe.

NAROČANJE

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah izdelkov. S prijavo v spletno trgovino uporabnik soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd.). Uporabnik lahko v času naročanja v vsakem trenutku preveri, katere izdelke si je do tega trenutka izbral in sicer v njegovi košarici. Le-ta je vidna v zgornjem desnem kotu. Pred oddajo naročila je uporabniku omogočen pregled celotne vsebine naročila, vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak. Šele s potrditvijo te izbire bo naročilo dejansko posredovano. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Nato kupec s strani ponudnika na svoj e-naslov prejme predračun.

Naročanje je možno tudi preko telefona ali na naš e-naslov.

POSTOPEK NAKUPA

1. Sprejetje naročila: Ko kupec odda naročilo, prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Hkrati je to obvestilo potrdilo za naročilo.
2. Potrditev naročila: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvrši oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu piše na kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Odpremljanje blaga: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.

NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča kupcu plačilo naročenih izdelkov po predračunu ali v redkih primerih na osnovi računa, če narava poslovanja kupca zahteva tako in, če se kupec o tem predhodno dogovori s ponudnikom.

V primeru plačila po predračunu kupec po elektronski pošti kmalu po oddaji naročila dobi podatke za plačilo predračuna. Če želi kupec prejeti naročene artikle čimprej, lahko na elektronski naslov info@tm-horeca.si pošlje potrdilo o plačilu, v nasprostnem primeru pa takoj, ko ponudnik zasledi nakazilo kupca na transakcijski račun, odpremi blago. Ponudnik se obveže, da bo nakazila spremljal redno in čimbolj ažurno, z interesom hitrega odpošiljanja.

Ponudnik bo naročilo v pisni obliki hranil na svojem sedežu. Kupec lahko preko elektronske pošte ali osebno na sedežu ponudnika zaprosi za kopijo naročila, ki mu jo ponudnik ob identifikaciji kupca z uporabniškim imenom in geslom posreduje po elektronski poti oz. izroči osebno.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

V skladu z določili 43.člena ZVPot (Ur.l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov info@tm-horeca.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nerabljeno, nepoškodovano, s pripetimi originalnimi etiketami in v nespremenjeni količini, zavito v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Naslov za vračilo blaga ponudniku je TM HORECA, Vojkova 58, 1000 Ljubljana. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ponudnik brez poprejšnjega dogovora ne sprejema.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Slednje lahko stori na spletni strani pod zavihkom “Vračilo blaga” ali preko e-naslova info@tm-horeca.si. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

PRITOŽBE IN SPORI

– Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
– V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 030 336 649 ali po elektronski pošti na info@tm-horeca.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
– Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
– Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.