Politika vračil in povračil
1.1. Ta Politika vračil in povračil (“Politika”) velja za vse nakupe, opravljene v spletni trgovini M.A. Group d.o.o. s strani potrošnikov.
Pravica do odstopa od pogodbe
2.1. Potrošniki lahko uveljavljajo svojo pravico do odstopa od pogodbe v 14 koledarskih dneh po prejemu blaga, razen če obvezni predpisi določajo drugače.
2.2. Za uveljavljanje pravice do odstopa nas morate o svoji odločitvi pisno obvestiti (npr. po e-pošti na info@tm-horeca.si) pred iztekom odstopnega roka. Vaše obvestilo mora jasno izražati vašo odločitev za odstop od pogodbe.
2.3. Ko nas obvestite o svoji odločitvi za odstop, imate dodatnih 14 koledarskih dni, da nam blago vrnete.
Pogoji za vračilo
3.1. Vrnjeno blago mora biti:
a) Neuporabljeno, nepoškodovano in v enakem stanju, kot je bilo dostavljeno.
b) Vrnjeno v originalni embalaži (ali enakovredni embalaži, ki zagotavlja ustrezno zaščito), vključno z vsemi dodatki, etiketami in dokumentacijo, ki je bila priložena ob dostavi.
3.2. Stranke so odgovorne za neposredne stroške vračila blaga (npr. poštnina ali kurir).
Vračila kupnine
4.1. Po prejemu in pregledu vrnjenega blaga vas bomo obvestili, ali je vaše vračilo kupnine odobreno.
4.2. Če je odobreno, bomo povrnili vse zneske, ki ste jih plačali (brez stroškov dostave). Vračilo bo izvedeno z enakim načinom plačila, kot ste ga uporabili pri prvotni transakciji, razen če se izrecno dogovorite drugače.
4.3. Vaše vračilo bomo obdelali brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 koledarskih dneh po dnevu, ko prejmemo blago nazaj.
Uveljavljanje pravice do odstopa — postopek vračila
5.1. Prosimo, da svoje obvestilo o odstopu na uradnem obrazcu pošljete na info@tm-horeca.si.
5.2. Jasno navedite: vaše ime in ime podjetja, datum naročila, številko naročila, izdelke, ki jih vračate, ter ali zahtevate vračilo kupnine.
5.3. Priložite kopijo računa ali potrditve naročila skupaj z vrnjenim blagom.
Delna vračila in kompleti
6.1. Če je artikel del kompleta ali paketa, morate vrniti celoten komplet/paket; delna vračila kompleta morda ne bodo sprejeta.
Okvarjeno ali neustrezno blago
7.1. Če je blago okvarjeno, poškodovano ali ne ustreza pogodbi (npr. ni skladno z opisom), imate lahko pravico vložiti reklamacijo v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
7.2. V takšnih primerih nas nemudoma obvestite s podrobnim opisom napake, fotografijami, če je mogoče, ter podatki o vašem naročilu.
7.3. Glede na okoliščine lahko ponudimo zamenjavo ali vračilo kupnine.
Omejitev odgovornosti
8.1. M.A. Group d.o.o. ne odgovarja za izgubo ali poškodbo blaga med vračilom, razen če smo se pisno zavezali kriti stroške vračila ali če ste uporabili način pošiljanja, ki smo ga izrecno odobrili.
8.2. Pridržujemo si pravico zavrniti vračilo kupnine, če vrnjeno blago ne izpolnjuje pogojev iz te Politike (npr. poškodovano, uporabljeno, vrnjeno brez originalne embalaže).
Kontaktni podatki
Za vsa vprašanja v zvezi z vračili se obrnite na našo službo za podporo strankam info@tm-horeca.si
